„DOŽIVI DOMAĆE. ISTRAŽI RURALNU HRVATSKU!“

Prva nacionalna kampanja ruralnog turizma ima za cilj promociju bogate ponude hrvatskih ruralnih destinacija.

Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica s ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija na domaćem tržištu pokreću promotivnu kampanju “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku”. Zaštitno lice kampanje i autorica zanimljivih video materijala je popularna voditeljica Doris Pinčić. Kampanja, koja je predstavljena 4. svibnja u Slavonskom Brodu, sastojat će se od 12 tematskih video priloga kojima će biti obuhvaćena jedinstvena turistička ponuda hrvatskih ruralnih područja.

Pripremljeni video materijali usmjereni su na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija. Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.

Ovdje pročitajte priopćenje za medije.

HTZ-priopcenje_Krece-nova-kampanja-Dozivi-domace.-Istrazi-ruralnu-Hrvatsku

Podjeli

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Skip to content